ما . . .

من و تو

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ق.ظ

تو : من کیم؟


من : سوال خوبیه ، تو کیی؟


تو : یعنی نمی شناسی منو؟


من : بگو یادم بیاد، یه چیزایی یادمه .


تو : من همونیم که اگه یکی نباشه ، همه چی براش سرد و تاریکه. انگار نفسش به اون بنده . می دونم حرف تکراریه اما من همونیم که عاشق توست.


من : :)))   &  :-*

آهان شناختمت تو عزیز منی . تو گل منی . تو زندگی منی.


تو : :)))))  & :-X


عشق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
بیتاب نبودنهایت

نظرات  (۱)

جالب بود 

بهترین ها برایتان
پاسخ:
سپاس

همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی