ما . . .

من-تو-عشق

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

تو : دوست دارم الان پیشم بودی.

من : خوب، چی میشد؟

تو: اونقدر محکم کنار خودم نگهت میداشتم که حرصت دربیاد.

من : :O واقعا؟

تو : واقعا ^ - ^

من در دلم برای این حرف تو قند آب کردم.می دانم که می دانی چقدر دلم بی تاب توست.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۴
بیتاب نبودنهایت

نظرات  (۲)

۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۳ محمدرضا فلاح
24 ذی الحجه، روز مباهله

با سه مطلب پیرامون روز مباهله به روزیم...
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج
امشب تمام آینه ها را صدا کنیدگاه اجابت است رو به سوی خداکنیدای دوستان آبرودار در نزد حق،درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنیدالتماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی